El professor Simeon Ball de l'EETAC va ser convidat a donar una conferència al "Workshop on Coding and Information Theory" a Harvard University

20/04/2018

El Professor Simeon Ball de l'escola va ser convidat a donar una conferència al "Workshop on Coding and Information Theory" que es va dur a terme del 9 al 13 d'abril al Center of Mathematical Sciences and Applications, a Harvard University.

El professor de l'EETAC Simeon Ball, pertanyent al Departament de Matemàtiques (MAT), va ser convidat a donar una conferència al "Workshop on Coding and Information Theory" que es va dur a terme del 9 al 13 d'abril al Center of Mathematical Sciences and Applications, a Harvard University.

Va presentar el seu treball sobre els codis MDS (maximum distance separable) incloent la seva demostració de la conjectura MDS en el cas primer i els resultats recent publicats sobre la conjectura en el cas no primer. Els codis MDS són utilitzats, no només en canals de comunicació, sinó també en sistemes d'emmagatzematge distribuïts (distributed storage systems), com per exemple el núvol (the cloud).

Per a més informació sobre la seva conferencia podeu consultar el següent enllaç: