El proper 6 de juliol tindran lloc al Campus les Jornades de docència organitzades per l'ICE

Aquestes jornades, adreçades a PDI de l'EETAC i l'EEABB, pretenen ser un espai on compartir, reflexionar i discutir sobre les nostres experiències docents.

Aquesta jornada té un doble objectiu:

• El primer, reflexionar sobre els impactes, riscos, oportunitats i reptes de la intel·ligència artificial en l’entorn docent.
  • El segon, compartir les experiències docents a les dues escoles, EETAC (obriu en una finestra nova)EEABB(obriu en una finestra nova), en diversos àmbits com ara els aspectes emocionals, tecnològics, pedagògics, avaluatius i de seguiment.

La jornada començarà amb una presentació de les jornades i resum de les anteriors. A continuació,  Rolando Chacon, un expert en IA en docència, impartirà la conferència titulada "Explorant el Potencial: Reptes i Oportunitats dels Models de Llenguatge Natural. Una experiència recent des de l'Escola de Camins".

Us convidem a participar activament en aquesta jornada. Us podeu inscriure AQUI