El SEPLA organitza la jornada formativa "La casa de los pilotos" a l'EETAC

18/11/2022

El proper dimecres 23 de novembre, de 9:30 a 13:30h, a la sala d'actes de l'EETAC

El proper dimecres 23 de novembre, de 9:30 a 13:30h, a la sala d'actes de l'EETAC, el SEPLA (Sindicat Espanyol de Pilots i Aviadores de Línies Àrees), organitza la trobada "La casa de los pilotos", una jornada formativa dirigida a l'estudiantat de l'EETAC i alumnes pilot, amb la presència de professionals del sector aeronàutic.

El SEPLA representa quasi 7.000 pilots de totes les companyies aèries amb base a Espanya, incloent transport de passatgers, treballs aèris i helicòpters, amb l'objectiu de protegir i desenvolupar el nostre entorn laboral i professional.

Dins del programa de la jornada, el SEPLA ha preparat a les 11:00h una conferència especialment dirigida a l'estudiantat i al professorat de l'EETAC, per parlar de l'aviació no tripulada (DRONS).

És una molt bona oportunitat perquè el professorat i l'estudiantat de la titulació d'enginyeria aeroespacial de l'Escola, puguin assistir-hi.

Us esperem!!!!