Els alumnes de l'INS Torredembarra guanyen un premi al concurs de matemàtiques vídeoMAT

24/05/2016

Des de l'EETAC volem felicitar-los i animar-los a què mai perdin aquest caràcter emprenedor que els ha fet guanyar el premi.

Els alumnes de 4t d'ESO de l'INS Torredembarra que van elaborar un vídeo explicant per què uns mòbils presenten millors prestacions que d'altres han guanyat un premi de votació popular al concurs de matemàtiques vídeoMAT.

Els alumnes van elaborar aquest vídeo després de veure la conferència de Carles Puente, professor de l'EETAC, titulada "Les antenes fractals: de la idea d'un estudiant als mòbils del món".

Des de l'EETAC volem felicitar-los i animar-los a què mai perdin aquest caràcter emprenedor que els ha fet guanyar el premi.