Els professors de l’EETAC Carles Gómez, Aniceto Belmonte i Cristina Barrado, en la llista del top 2% de millors investigadors del món

26/01/2024

Els professors de l’EETAC Carles Gómez, Aniceto Belmonte i Cristina Barrado han estat inclosos a la llista del top 2% de millors investigadors del món, segons la Stanford University.

Els professors de l’EETAC Carles Gómez (del Dept. d’Enginyeria Telemàtica), Aniceto Belmonte (del Dept. de Teoria de Senyal i Comunicacions) i Cristina Barrado (del Dept. d’Arquitectura de Computadors) han estat inclosos en l’edició 2023 de la llista del top 2% de millors investigadors
del món que elabora anualment un equip d’investigadors de la Stanford University.

La llista es basa en un indicador compost de citacions (c-score) que té en compte diferents mètriques de citacions, tals com el nombre de citacions, h-index, hm-index ajustat segons coautoria, posició de l’autor en els articles (primer autor, últim autor, autor de correspondència), etc. Aquestes mètriques s’obtenen a partir de les dades de citacions que consten a Scopus fins l’any 2022 (inclòs).

En el cas de Carles Gómez, es tracta del segon any consecutiu que apareix en aquesta llista, ja que va ser inclòs també en la llista de l’edició anterior, elaborada l’any 2022.

Enllaç al document on s'ha publicat el llistat