05/01/2021

Comunicat de la UPC emès el 5 de gener / Comunicado de la UPC emitido el 5 de enero / UPC statement issued on 5 January.

Es mantenen les previsions dels exàmens del primer semestre a la UPC. La UPC ha emès, el 5 de gener, un comunicat adreçat a la comunitat universitària, en relació a la docència universitària i, especialment, les avaluacions del primer semestre, ateses les noves mesures de prevenció i control aprovades pel Govern català per contenir la pandèmia per la COVID-19 a Catalunya. Teniu el comunicat en aquest enllaç.

Se mantienen las previsiones de los exámenes del primer semestre en la UPC. La UPC ha emitido, el 5 de enero, un comunicado dirigido a la comunidad universitaria, en relación a la docencia universitaria y, especialmente, a las evaluaciones del primer semestre, atendiendo las nuevas medidas de prevención y control aprobadas por el Gobierno catalán para contener la pandemia por la COVID-19 en Cataluña. Teneis el comunicado en este enlace.

The scheduled conditions for the first semester exams remain unchangedUPC statement to the university community, issued on 5 January, regarding the latest public information on COVID-19 in Catalonia. Read the statement in this link.