Estudiants d'EUROAVIA Castelldefels presents a la reunió AMEAC'23 celebrada a Sevilla.

05/10/2023

El passat mes de setembre, Euroavia Castelldefels, representada per estudiants de l'EETAC, ha participat en el congrés anual AMEAC i ExMEAC d'Euroavia Internacional

Els estudiants de l'EETAC Gerard López López i Àlex Jiménez, han participat en aquest trobada anual on es reuneixen totes les societats afiliades (AS) de l'associació en l'àmbit europeu.

L'associació ha estat present en la presa de decisions a escala internacional, aprovant el pla financer i el pla d'empresa pel pròxim curs 2023-2024, així com la resta de projectes i tallers internacionals. Han estat uns dies molt intensos i esgotadors, però finalment s’han acabat aprovant totes les reformes i la nova junta internacional de l'associació.

Andrea Hidalgo, estudiant de l'EETAC, ha donat el relleu de tresorera a la nostra companya d’EUROAVIA Terrassa Amanda Román.

Els participants han pogut conèixer una gran diversitat d'estudiants de més de 13 països diferents, i s'han intercanviat punts de vista del sector aeroespacial actual a l'estat i a Europa.

També els ha servit per a conèixer més a fons les sortides professionals i oportunitats que els espònsors d'EUROAVIA poden aportar. Però també han tingut temps per passar-s'ho bé amb les activitats culturals que els membres d'EUROAVIA Sevilla van preparar. La cultural night, una visita guiada al Real Alcázar de Sevilla i les llargues nits després dels llargs dies de congrés.

Ha estat una experiència fantàstica, i des de l'escola esperem que cada cop més membres de la comunitat EETAC puguin gaudir d’aquests esdeveniments i la llarga llista de tallers i activitats que l'associació del campus EUROAVIA Castelldefels té plantejades.

Per a ser membres de l'associació i gaudir de totes aquestes activitats (i més!) us podeu inscriure AQUÍ