Fins a l'1 de setembre - Sol·licita la beca "Dream NEW" per estudiar a Nova Zelanda

24/05/2016

Les beques "Dream NEW" tenen un valor de fins a 12.500 dòlars neozelandesos cada una (aproximadament 7.500 €), i et permetran estudiar en una de les universitats amb més prestigi de Nova Zelanda.

Estàs desitjant viure aventures i buscar nous horitzonsPrefereixes anar a totes en comptes de portar una vida ordinària? La gent es pensa que estàs boig perquè somies amb impossiblesSi la teva resposta a les tres preguntes ha estat "sí" la beca "Dream NEW" està feta per a tu! Ja pots sol·licitar-la fent clic aquí fins a l'1 de setembre.

Les beques "Dream NEW" tenen un valor de fins a 12.500 dòlars neozelandesos cada una (aproximadament 7.500 €), i et permetran estudiar en una de les universitats amb més prestigi de Nova Zelanda. La beca cobreix les tasses de matrícula de vuit estudiants que participin en el programa Study Abroad i que comencin el febrer/març del 2017.

Els estudiants poden escollir estudiar a: Auckland University of TechnologyLincoln UniversityMassey UniversityUniversity of AucklandUniversity of CanterburyUniversity of OtagoUniversity of Waikato o Victoria University of Wellington.

Més informació: