Fins al 14 de febrer - Convocatòria de projectes per participar a la 10a i a la 11a edició del programa Professors i Ciència

29/02/2016

Professors i ciència és un programa de gran èxit de la Fundació Catalunya-La Pedrera.

Professors i ciència és un programa de gran èxit de la Fundació Catalunya-La Pedrera que vol contribuir, per una banda, a l’excel·lència educativa entre el professorat, tot millorant la seva formació i especialització científica, i per l’altra, garantir l’aplicabilitat a l’aula dels coneixements adquirits.

La Fundació Catalunya-La Pedrera obre aquestes convocatòries entre els centres de recerca, universitats i institucionsvinculades a la ciència per tal de poder seleccionar els projectes que formaran part de les formacions 2016 dins la 10 edició (abril-maig-juny) i 11a edició (octubre-novembre-desembre) de Professors i ciència

Enguany cal tenir en compte que caldrà que la formació estigui reconeguda pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat, procediment administratiu que haurà de realitzar cada centre un cop comunicats els cursos acceptats. Cal tenir en compte que la sol·licitud s'ha d'enviar com a mínim 2 mesos abans de l'inici del curs (vegeu document adjunt).

D'entre les accions formatives, les modalitats que s'adeqüen al Professors i ciència són les jornades, tallers, cursos i grups de treballs, modalitat que es veurà reflectida en el text del conveni i segons les peculiaritats de cada centre de recerca, centre o universitat i la tipologia del curs:

• Jornada: durada mínima de 10 h presencials.
  • Taller: durada màxima de 12 h presencials.
  • Curs: d'una durada no inferior a 15 hores, en modalitat presencial (en aquest cas hem realitzat alguns cursos de 12 h presencials i 3 no presencials en les quals el professorat realitza algun treball o un cop ha traslladat la formació a l'aula fa un informe per al centre de recerca per explicar com ha sigut l'experiència).
  • Grup de treball: d'una durada no inferior a 30 h presencials.

Aquí podràs trobar el formulari d'inscripció. La data màxima d'enviament d'aquest formulari de projecte és el 14 de febrer del 2016Per a qualsevol dubte, comentari i/o si voleu enviar informació addicional (word, pdf, ppt, imatges en jpg), us podeu posar en contacte a través de: coneixement@fcatalunyalapedrera.com.