Inscripcions a l'Acte de graduació de les Promocions 2020 - 2021 - 2022

22/02/2022

Fins el 4-3-2022, ja pots inscriure't a l'Acte de graduació de les Promocions 2020 - 2021 - 2022.

Iniciem els preparatius per a l'acte de graduació d'aquest any.

Una de les primeres tasques que hem de dur a terme és conèixer el volum d'assistents, per tal de poder realitzar l'acte de graduació en les millors instal·lacions possibles i garantint totes les mesures sanitàries vigents.

Volem emfatitzar que aquest acte no és exclusiu per aquell estudiantat que es gradua aquest curs. També està obert a aquelles promocions que no varen poder celebrar la seva graduació degut a la Covid-19 i/o a aquell estudiantat que tot i que no finalitzi els estudis aquest curs, vol participar i formar part de l'acte. És per això que aquest any ens agradaria celebrar l'acte de graduació de totes tres promocions (2020, 2021 i 2022).

La nostra intenció és no haver de limitar el nombre d'acompanyants, tot i que segons l'espai escollit i/o les mesures sanitàries, aquest es podria veure limitat.

PREGUEM MÀXIMA DIFUSIÓ I PARTICIPACIÓ:

Si vols participar en l'acte de graduació, si us plau completa el següent formulari.

Data límit per respondre el formulari: 04-03-2022