06/10/2017

El màster MED proporciona formació especialitzada en les aplicacions de vehicles aeris no tripulats (UAVs) o drons, incloent tant aspectes tècnics (selecció de plataformes i instruments) com legals i econòmics (normativa aplicable i oportunitats de negoci).

Ja està en marxa el nou Màster Universitari en Aplicacions i Tecnologies per Sistemes Aeris No Tripulats (MED) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC-Barcelona Tech.).

Aquest màster està concebut per donar a l’alumne una formació molt aplicada en l’àmbit dels drons. És per això que durant la major part del màster els estu­diants treballaran en un projecte dins d’una entitat col·laboradora (9 ECTS de pràctiques en empresa i 30 ECTS de projecte fi de màster), tant start-ups i empreses ja consolidades, com grups i centres de recerca capdavanters en l’àmbit dels drons.

L’objectiu és formar, durant un any, persones amb capacitat per imagi­nar aplicacions en l’àmbit dels drons, prendre les decisions tècniques necessàries (escollir l’aeronau, els dispositius que s’han d’embarcar per dur a terme la missió i els sistemes de transmissió i control) i convertir l’aplicació en un negoci viable i rendible.

Naturalment, hi ha també algunes assignatures (21 ECTS) que cobreixen els aspectes més bàsics de la tecnologia dels vehicles aeris no tripulats (aeronaus, càrrega útil, integració de sistemes, normativa i models de negoci).

Els titulats del Màster estaran ca­pacitats per integrar-se en l’equip d’enginyers de qualsevol empresa dedicada a desenvolupar solucions basades en drons o bé posar en marxa la seva pròpia empresa.

Per més informació visiteu  https://drones.masters.upc.edu/