La Zhejiang University (Xina) ofereix DUES beques per estudiants UPC per cursar el seu Summer Research Program 2019.

01/04/2019

La data límit de presentació serà el dimarts 2 d'abril de 2019. La Zhejiang University ofereix la possibilitat de nominar dos estudiants d'últims cursos de grau, de màster o de doctorat de la UPC per participar en aquest programa

Els estudiants UPC poden ser de nivell 3rt o 4rt curs de Grau, estudiants de Màster Universitari o Doctorat.

La beca cobreix:

• Matrícula i taxes d’assistència al curs.
  • Allotjament en una residencia universitària de la Zhejiang University, del 17 de juny fins al 14 d'agost de 2019. (règim d'allotjament en habitació doble a compartir amb un altre estudiant.)
  • Per cada estudiant becat, un import de 2800RMB (uns 400$), per a despeses d'estada.

Els estudiants que obtinguin la nominació hauran d’assumir les despeses de visat, de viatge i l’assegurança mèdica pertinent (que es demanarà des de la Zhejiang University i que es requerirà per fer la “Chinese Visa application”), així com la resta de despeses no cobertes per la Zhejiang University.

La data límit de presentació de sol·licituds al Gabinet de Relacions Internacionals (GRI) serà el dimarts 2 d'abril de 2019.

Trobareu tota la informació a l'apartat "Notícies" del web del GRI: