Oberta la convocatòria TRA VISIONS 2024 YOUNG RESEARCHER COMPETITION.

13/03/2023

TRA VISIONS és una competició de projectes relacionats amb el transport (incloent-hi transport aeri) adreçada a estudiantat universitari. Els projectes seleccionats guanyaran un viatge a Dublin per assistir a la cerimònia de lliurament de premis, a més de la possibilitat de guanyar premis en metàl·lic de fins a 5.000 €.

La competició està dividida en 5 categories per a cada mode de transport: carretera, ferrocarril, marítim, aeri i de modalitat mixta. Els participants poden seleccionar en quina modalitat de transport presentaran el seu projecte. Els 3 millors projectes de cada categoria seran presentats a Dublin en l’acte de lliurament de premis, de fins a 5.000 € en el marc de la TRA Conference que es celebrarà del 15 al 18 d’abril de 2024.

Més informació i registre AQUÍ

Addicionalment s’ofereix la possibilitat d’assistir a webminars de 30 minuts per aprendre com presentar els projectes. Per fer el registre: https://forms.gle/jMMZtWHATzwTgr5i6