Presentació de projectes impulsats pels estudiants en el SSEA22 (abril 2022)

25/10/2021

Podeu enviar una breu descripció de l'activitat que penseu pugui tenir un encaix, abans del 2 de novembre.

Voleu participar al SSEA22,un simposi sobre espai de l'ESA que se celebrarà a l'abril a Barcelona?

Durant el simposi hi haurà un dia al Campus de Terrassa, probablement el 27 o 28 d'abril, en què volen presentar i promocionar projectes impulsats o amb una participació rellevant dels estudiants UPC.

L'objectiu és reunir associacions, projectes, grups de recerca, etc. perquè comparteixin els seus coneixements, experiències i creacions. Sobretot projectes on estiguin involucrats els / les estudiants i doctorands / es.

Si bé el simposi va sobre Espai, es vol fer visible qualsevol projecte STEM amb desenvolupament maquinari, ja que la idea és muntar estands on els estudiants poden fer demostracions en viu de "les seves creacions".

Us convidem a enviar un correu a amb una breu descripció de l'activitat que penseu pugui tenir un encaix, abans del 2 de novembre. Espero que tingueu moltes propostes interessants i us animo a participar!