Programa de mentors per a l'acollida de l'estudiantat internacional - Sol·licituds fins al 20 de desembre

29/02/2016

El termini de presentació de sol·licituds finalitza al dia 20 de desembre de 2015.

La UPC, a través del Vicerectorat de Política Universitària i el Vicerectorat de Política Docent, obre una convocatòria adreçada als estudiants que vulguin participar en elPrograma de mentors SALSA'M (Suport acadèmic, lingüístic i sociocultural per a alumnes de mobilitat), durant el curs acadèmic 2015-2016.

Aquest programa, de suport a l'acollida de l’estudiantat internacional, està coordinat pelServei de Llengües i Terminologia (SLT) i per un equip d'estudiants becaris, i s'organitza en col·laboració amb el Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa (GRIE), l'EET, EETAC, ESAB, ETSEIAT, ETSAB, ETSETB, ETSECCPB, EUETIB, FOOT i FIB.

Aquesta convocatòria s'adreça als estudiants de grau de l'EET, EETAC, ESAB, ETSEIAT, ETSAB, ETSETB, ETSECCPB, EUETIB, FOOT i FIB que tinguin interès en la mobilitat estudiantil i vulguin relacionar-se amb companys internacionals d’altres llocs del món, conèixer cultures, practicar llengües, formar-se en habilitats interculturals i viure una experiència enriquidora que la UPC reconeix amb ECTS i com a mèrit en les convocatòries de mobilitat.

Més informació i formulari d'inscripció: