Projecció del documental 16 levers de soleil sobre l'experiència de l'astronauta francès Thomas Pesquet

17/06/2019

El dimarts 18 de juny a les 19h30, l'Institut français de Barcelona projecta el documental 16 levers de soleil sobre l'experiència de l'astronauta francès Thomas Pesquet

L'Institut français de Barcelona projecta el documental 16 levers de soleil sobre l'experiència de l'astronauta francès Thomas Pesquet, el dimarts 18 de juny a les 19h30.

L'esdeveniment començarà amb una conferència del Dr. Josep Manel Carrasco, investigador de la missió espacial Gaia de l'Institut de Ciències del Cosmos de la Universitat de Barcelona i seguirà amb un intercanvi amb el públic.

FRANCIA | 2018 | VOS | Documental | 118 m | Thomas Pesquet

“Enlairar-se per a l’espai. És aquest somni que Thomas Pesquet ha realitzat desenganxant des de la base de Baïkonour. A 450 quilòmetres de la Terra, durant aquests sis mesos on el món sembla estar caient en el desconegut, un diàleg es teixeix entre l’astronauta i l’obra visionària de Saint-Exupéry que se'n va endur a l'estació espacial”.

Lloc: Auditorium de l'Institut français, C/ Moià, 8, Barcelona.

Hora: 19h30.

Preu: 3€ online i 4€ a la taquilla.

Es pot consultar tota la informació amb el tràiler de la pel·lícula en aquest enllaç.