Ramon Pallàs rep la màxima distinció a La 27a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica: el Premi d’Honor

22/03/2022

La 27a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica ha estat el marc de lliurament dels Premis Salvà i Campillo, Alan Turing, Joan Clarke i del Premi d’Honor de La Nit, atorgats conjuntament per l’Associació Catalana d’Enginyeria de Telecomunicació i Tecnologies Digitals (Telecos.cat) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF).

Ramon Pallàs Areny, catedràtic de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i professor de l’Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels, rep la màxima distinció a La 27a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica: el Premi d’Honor.

El professor Pallàs és pioner en l’ensenyament dels sensors a enginyers electrònics plantejat des del punt de vista del disseny de les seves interfícies electròniques. Amb grans aportacions a l’estudi, adquisició i anàlisi dels senyals bioelèctrics associats a l’activitat cardiovascular i respiratòria, compta amb una trajectòria de gran rellevància internacional en recerca i transferència de coneixement amb 90 articles publicats, 20 llibres (en català, castellà, anglès i un traduït al xinès), 27 patents i 11 premis, als que ara suma un més.