Recircula Challenge 2021: Reduïm els residus de la COVID-19! La sostenibilitat no està en quarantena

23/11/2020

Inscripció oberta fins al 27 de novembre a les 12:00. El Recircula Challenge és una una competició promoguda pel Hub Recircula UPC-AMB de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) que repta a equips d'estudiantat universitari a proposar solucions a reptes reals i urgents de l'economia circular.

Encara resta oberta fins al 27 de novembre a les 12:00 la convocatòria Recircula Challenge 2021 que en aquesta tercera edició aborda el repte “Reduïm els residus de la COVID-19! La sostenibilitat no està en quarantena”.

El Recircula Challenge és una competició impulsada per la UPC, adreçada a estudiantat matriculat el curs 2020-21 en una titulació de grau, màster o doctorat en qualsevol universitat del món amb l'objectiu d' impulsar solucions innovadores amb base tecnològica en relació als reptes de l’economia circular en un entorn d’aprenentatge col·laboratiu:

• Premis fins a 3.000€.
  • Repte anual d'economia circular.
  • Obert a estudiantat de grau, màster o doctorat.
  • Equips entre 3 i 6 estudiants universitaris.
  • Aprenentatge en treball col·laboratiu.
  • Formació en metodologies d'innovació i recursos artístics