Estudiants assignats per preinscripció a la convocatòria de setembre 2018

20/09/2018

Sessió informativa el dimecres 26 de setembre a les 12:00 h (Sala d'Actes de l'EETAC). Matrícula el dijous 27 de setembre a les 11:00 h (edifici de Serveis del Campus del Baix Llobregat).

• Sessió informativa:

El dimecres 26 de setembre a les 12:00 h a la Sala d'Actes de l'EETAC es farà una sessió informativa pels estudiants de nou ingrés, que han sigut seleccionats per preinscripció a la convocatòria de setembre 2018.

• Matrícula:

El dijous 27 de setembre a les 11:00 h els estudiants assignats per preinscripció a la Convocatòria de setembre 2018 que es vulguin matricular, han de fer-ho a l'edifici de Serveis del Campus del Baix Llobregat (edifici ubicat al costat de l'escola, on està la Bilblioteca).

Informació sobre la matrícula:  Guia per fer la matrícula estudiants de NOU Ingrés