Sessió participativa oberta a tota la comunitat en el marc del projecte Galàxia Aprenentatge.

01/03/2024

Si ets estudiant, professorat o personal de gestió i administració de l'Escola, vine a la jornada participativa i de reflexió sobre nous models docents i d'aprenentatge.

La sessió pretén recollir l'opinió i les propostes de tota la comunitat amb la intenció de reflexionar de manera fonamentada sobre les aportacions dels diferents formats docents.

La jornada s'iniciarà amb una benvinguda i breu introducció del projecte a càrrec del vicerector de Política Universitària de la UPC, Sr. Joan Gispets i el vicerector d'Arquitectura, Infraestructures i Territori de la UPC Sr. Jordi Ros. Seguidament, es realitzarà una dinàmica de grups per tal de presentar opinions i propostes sobre com hauria de ser el model docent de la Universitat Politècnica de Catalunya del futur, i es finalitzarà amb una posada en comú i presentació de conclusions.

Quan: dijous 14 de març a les 12h

Lloc: Sala 004 de l'Edifici de Campus

Oberta a tota la comunitat del Campus, estudiants, PTGAS i PDI, conduïda pel Gabinet d'Innovació a la Comunitat i l'Institut de Ciències Educació

INSCRIPCIONS