Signatura d'un acord de col·laboració entre Aeroports de Catalunya i la UPC.

06/11/2023

Aeroports de Catalunya, que gestiona les infraestructures de Lleida-Alguaire i Andorra-La Seu, i la UPC, han signat, el 3 de novembre, un acord de col·laboració per dur a terme accions conjuntes en docència, recerca i transferència de tecnologia en els camps de l’aeronàutica i de l’espai.

El passat divendres, 3 de novembre es va signar a l'EETAC un acord de col·laboració entre Aeroports de Catalunya i la UPC per establir vies de col·laboració entre ambdues parts, encaminades a impulsar pràctiques acadèmiques externes per a l'estudiantat de la UPC i treballs de fi de grau i màster en el camp de l'enginyeria aeroespacial.

Així mateix, es promouran activitats de recerca i transferència en relació amb la gestió aeroportuària, l’Urban Air Mobility (UAM), la gestió remota d’aeròdroms i les aplicacions dels drons en l’àmbit aeroportuari, aprofitant l’expertesa que tenen els grups de recerca de la UPC que treballen en aquests camps.

L’acord l’han signat, per quatre anys, el president i conseller delegat d’Aeroports de Catalunya, Daniel Albalate, i el rector de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), Daniel Crespo.

Més info: Sala de Premsa UPC

Entrevista del professor Jordi Berenguer a Ràdio Castelldefels