Taula Rodona "El punt de vista de les Unitats Bàsiques com a receptores de serveis de les UTGs"

08/06/2017

08/06/2017 de 10:00 a 12:30 Sala d'Actes de l'ETSEIB. Taula Rodona oberta a la comunitat amb l'objectiu de reflexionar sobre quin és el model òptim d’estructura de gestió universitària de les UUBB mitjançant les UTGs per fer front als reptes de la UPC.

Taula Rodona oberta a la comunitat

Objectiu: Espai de debat on reflexionar sobre quin és el model òptim d'estructura de gestió universitària de les UUBB mitjançant les UTGs per fer front als reptes de la UPC.

Organitzadors:
J. Cortadella (CS), D. Crepo (FA), A. Fernández (DAC), A. Josa (ECA), V. Puig (ESAII), J. Romeu (EM), S. Silvestre (EE) i F. Torres (TSC), N. Consul (ETSEIB).

08/06/2017 de 10:00 a 12:30
Sala d'Actes de l'ETSEIB
  • Les UTGs, concebudes el 2005, s’han estat desplegant en un context de crisi econòmica, com un intent d’abordar la racionalització d’uns recursos cada vegada més minsos.

• L’experiència acumulada per les Unitats Bàsiques (UUBB) i les pròpies UTGs existents, amb diferents entorns, temps i graus d’implantació, fa aconsellable posar en comú una anàlisi que permeti una valoració d'aquest model i millorar-ne l’adequació i el funcionament en el marc del model organitzatiu de la Universitat.

Per a més informació consultar el document.