Toni Oller ens explica a TV L'H el taller MAKEY MAKEY que va portar al YOMO

08/03/2018

En la passada sessió del YOMO el professor de la nostra escola Toni Oller va mostrar-nos el seu taller i ens explica com fer música a traves d'objectes.

El passat 28 de febrer, el professor de l'escola Toni Oller va presentar el seu taller als infants que van participar al YOMO i a més va ser entrevistat per la televisió L'Hdigital d'Hospitalet de Llobregat .

En Toni ens explica el senzill que és d'utilitzar el programa Makey Makey. <<És un programa que permet a través de tocar diferents objectes crear música programada amb l'ordinador. En aquest taller s'integra tant la música, com els treballs manuals i la tecnologia.>>

L'entrevista amb en Toni la podreu visualitzar a la web de tv L'H digital ( des del minut 11 i 30 segons fins el minut 15 ).

Trobareu més informació a l'anterior noticia del YOMO.