Èxit del Concurs Internacional Diploma 50 Aniversari de la UPC, organitzat per l'EETAC i el Consell Territorial de Catalunya (URE)

07/01/2021

Des del dia 15 fins el 30 de desembre s'han realitzat més de 25.621 contactes i 149 entitats arreu del món amb l'indicatiu especial AO50UPC.

La UPC i l'EETAC estem per tot el món!!!

Agrair a tots els radioaficionats la seva participació, i molt especialment a tots els operadors de l'estació especial que han realitzat els contactes, que han estat treballant amb les seves estacions de radio per difondre el nostre aniversari, durant quinze dies, en totes les bandes i modalitats, tant en bandes baixes (HF) com per via satèl·lit.

• PDI's, PAS, alumnis, exprofessors i personal de l'EETAC i/o d'altres escoles UPC
  • Antics professors, personal i alumnis de moltes altres universitats catalanes
  • Als membres del Consell Territorial de Catalunya (URE)
  • A la Unió de radioaficionats del Baix-LLobregat i Barcelona