Un pas més en les II Teleco Games: Taller d'iniciació a arduino a l'EETAC.

20/02/2024

Els dies 13 i 14 de febrer de 2024, el professor Rafael Vidal va impartir dos tallers d’arduino a estudiants d’ESO i Batxillerat, amb motiu de les Teleco Games: resolviendo retos de la sociedad.

Els tallers d'iniciació a Arduino impartits per l'Escola tenen l'objectiu de formar als participants a les Teleco Games per tal de dotar-los de recursos per resoldre els problemes plantejats, relacionats amb l'enginyeria de les telecomunicacions.

Aquesta segona edició manté com a missió principal estimular l'interès científic i tecnològic entre l'alumnat, però amb el propòsit particular i diferenciador de donar a conèixer el món de l'enginyeria, fomentar el coneixement dels camps de la vida en què són presents les telecomunicacions, i com aquestes ens ajuden al nostre dia a dia. A través d'un procés competitiu, l'olimpíada suposa una oportunitat de potenciar capacitats com la creativitat i la resolució de problemes, treballar competències STEM des d'un enfocament interdisciplinari i posar en pràctica habilitats com el treball  en equip, el lideratge, l'adaptabilitat, el maneig de tasques múltiples, el desig d'aprendre i estar a l'avantguarda.

L'esdeveniment d'àmbit nacional està organitzat pel (obriu en una finestra nova)Colegio Oficial de Ingenieros Técnicos de Telecomunicación (COITT) i la Asociación Española de Graduados & Ingenieros Técnicos de Telecomunicación (AEGITT)(obriu en una finestra nova), juntament amb la Conferència de Directors d'Escoles amb Graus d'Enginyeria en l'Àmbit de Telecomunicació (CODIGAT)(obriu en una finestra nova), que aglutina una vintena d'escoles universitàries com a patrocinadores i col·laboradores, entre les que hi ha l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC)

La fase local de les teleco games està prevista per dissabte 27 d’abril.

Més info: https://eetac.upc.edu/ca/noticies/arriba-la-ii-olimpiada-de-telecos