UNIRAID: El Raid solidari exclusiu per a estudiants, pel desert del Marroc

07/09/2017

En l'Edició 2017 van participar diversos cotxes de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels. Aquest dijous dia 7 s'estrena el Documental UNIRAID per TVE-2 (de 19,30h a 20h).

Una aventura espectacular, protagonitzada pels nostres alumnes. 9 dies creuant el desert, per les rutes de l'antic Dakar.

L'enllaç del web www.uniraid.org on podreu veure mes imatges i vídeos. Aquest dijous dia 7 s'estrena el Documental UNIRAID per TVE-2 de 19,30h a 20h (per als que no pugueu veure-ho, publicarem l'enllaç quan ho pugin al web de TVE).

En breu us comunicarem la data de la presentació a l'EETAC de la nova Edició de UNIRAID, per a l'any 2018.