UNIRAID: El raid solidari exclusiu per a estudiants pel desert del Marroc

20/11/2017

El pròxim dimarts dia 21 de novembre tindrà lloc a l'EETAC una xerrada informativa sobre el Raid Solidari UniDesert.

El pròxim dimarts dia 21 de novembre tindrà lloc a l'EETAC una xerrada informativa sobre UNIRAID.

Participar a UNIRAID comporta desenvolupar un projecte per aconseguir i transportar material solidari a través del desert del Marroc, amb un cotxe de més de 20 anys, sense GPS, superant exàmens i proves especials al llarg del recorregut, amb l'objectiu final de lliurar el material solidari a les escoles situades al sud del Marroc, enmig del desert.

• Hora i lloc: de 13.30 a 14.30 hores a sala d'actes 001 de l'EETAC

UNIRAID no és tracta d’una cursa de velocitat ni d’un rally: és una formació atractiva on els estudiants aprenen a desenvolupar les seves capacitats personals i de treball en equip, alhora que descobreixen tot el seu potencial. Una experiència on l'actitud de superació i perseverança els permet aconseguir objectius que a priori semblen impossibles.