07/03/2017

Oberta fins al 6 d'abril. Convocatòria d’Ajuts per a Activitats de Cooperació del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD-UPC), s’adreça a tots i totes les membres de la comunitat universitària i s'orienta a donar suport a projectes en què intervingui directament estudiantat, PDI i/o PAS de la UPC.

L'1 de Març es va obrir la XXV Convocatòria d’Ajuts per a Activitats de Cooperació del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD-UPC), s’adreça a tots i totes les membres de la comunitat universitària i s'orienta a donar suport a projectes en què intervinguin directament estudiantats, PDI i/o PAS de la UPC. La convocatòria s’estructura bàsicament en dues línies:

• Projectes de cooperació per al desenvolupament
  • Propostes d’Educació per al Desenvolupament i activitats de sensibilització

Aquesta convocatòria -que restarà oberta fins al 6 d'abril- es nodreix dels fons provinents de la Campanya UPC 0’7%, que suma les aportacions voluntàries de personal i d'estudiantat als recursos que hi dedica la UPC.

Podeu trobar la informació completa del procés de presentació de sol·licituds a la web del CCD.

També podeu trobar el document amb les bases de la convocatòria completa en aquest link.