Planificació quadrimestre de tardor 2020

L'activitat acadèmica a l'EETAC del quadrimestre de tardor 2020 es farà amb la màxima presencialitat que permetin les restriccions sanitàries i la capacitat dels espais seguint les normes de seguretat. Es donarà prioritat als estudiants de nou accés i a les activitats pràctiques.

Quan la capacitat de les aules i els laboratoris no sigui suficient per encabir presencialment a tots els estudiants matriculats, sempre que les condicions materials i personals ho permetin, es faran activitats híbrides amb una part dels estudiants participant de forma presencial i una altre part connectats remotament.

Podeu consultar les directrius sobre les que es planificarà el quadrimestre de tardor 2020, sempre que les condicions sanitàries ho permetin, a l'Acord CP/2020/06/03 de la Comissió Permanent de l'EETAC del 18 de setembre de 2020 en aquest enllaç.

Altres enllaços d'interès: