Sessió informativa sobre programes de mobilitat

Ets estudiant de l'EETAC i estàs pensant en anar a estudiar a l'estranger? Sessió informativa sobre programes de mobilitat: dimecres 8 de novembre, 11:00-12:00 - Sala d'Actes EETAC (C4-001P)

Quan?

08/11/2023 de 11:00 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala d'actes de l'EETAC

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Si esteu interessats en fer assignatures o el TFG a una universitat nacional/internacional o en realitzar pràctiques a una empresa fora d’Espanya, us animem a participar en la sessió informativa sobre programes de mobilitat del dimecres 8 de novembre, d'11:00 a 12:00 a la Sala d'Actes de l'EETAC (C4-001P).

Preguem a tots als assistents consultar prèviament tota la informació de mobilitat al web de l’escola.

L’objectiu principal és que ens feu arribar els vostres dubtes abans de la sessió a través d’aquesta adreça electrònica  i aclarir-los durant la mateixa sessió.

Agrairíem, també, que ens confirmeu la vostra assistència a aquest formulari.