14a Festa de la Ciència 2021

18/01/2021

Presentació de propostes fins al 28 de febrer. El tema central seran els límits, en totes les seves accepcions. La Festa tindrà lloc diumenge 13 de juny, de 10 h a 21 h al front marítim de Barcelona.

Un any més es celebra de nou la Festa de la Ciència, organitzada pel Programa Barcelona Ciència de l’Institut de Cultura de Barcelona, amb l’objectiu d’afavorir el diàleg imprescindible entre ciència i societat tot oferint propostes obertes a tota la ciutadania.

La catorzena edició s’emmarcarà dins de la Biennal Ciutat i Ciència de Barcelona, que en el 2021 celebrarà la seva segona edició. La Biennal tindrà lloc entre els dies 8 i 13 de juny i la Festa es durà a terme el dia 13 de juny, en una part del Front Marítim de Barcelona.

La Festa de la Ciència la fan les universitats, centres de recerca i les empreses de divulgació amb les propostes enviades després de la convocatòria enviada pel Programa Barcelona Ciència. La manera de programar la Festa serà del tot diferent a la resta d’activitats de la Biennal Ciutat i Ciència, en la qual és un grup de comissaris qui s’encarrega de fer aquesta tasca. A la Festa sou tots i totes vosaltres qui configureu la programació amb les vostres activitats.

Podreu presentar les vostres propostes fins al 28 de febrer, a través del FORMULARI PRESENTACIÓ PROPOSTES