1a edició virtual del Networking Talent Day

11/06/2020

Els propers 29 i 30 de juny es durà a terme la 1a edició virtual del Networking Talent Day (eNTD), l'esdeveniment anual d'UPC Alumni que facilita el contacte entre les empreses i el talent que es genera a la Universitat Politècnica de Catalunya.

Els propers 29 i 30 de juny es durà a terme la 1a edició virtual del Networking Talent Day (eNTD), l'esdeveniment anual d’UPC Alumni que facilita el contacte entre les empreses i el talent que es genera a la Universitat Politècnica de Catalunya.

L’esdeveniment consisteix en una sèrie de trobades virtuals de 45 minuts, amb grups de màxim 20 candidats, en què es podrà informar als estudiants/es i titulats/es sobre els perfils professionals que s'estan cercant. Els estudiants tindran l’oportunitat de traslladar-los les seves consultes i presentar les seves candidatures.

Tramesa CV

• Un cop finalitzat l’eNTD us farem arribar els currículums de les persones interessades en la vostra empresa.

Quan?

• 29 i 30 de juny de 2020

Programa de la jornada:

• 10:00 -13:00h: Trobades per Meet Hangout entre empreses i candidats
  • 16:00 -19:00h: Trobades per Meet Hangout entre empreses i candidats

Participació gratuïta:

• Cal disposar d’ofertes de treball en actiu
  • Data límit d'inscripció per a les empreses: 19 de juny de 2020
  • Cal indicar en el correu que sou una empresa vinculada al Parc UPC