Seventh Conference of Interdisciplinary Predoctoral Researchers

04/12/2018

Espai de trobada d'investigadors el 4 de febrer a l'edifici històric de l'UB / Espacio de encuentro de investigadores el 4 de febrero en el edificio histórico de la UB / Meeting point for predoctorals the 4th of February at the historic bulding of the UB.

La JIPI vol convertir-se en un espai de trobada per investigadors en formació de tot Catalunya, on la possibilitat de conèixer gent dins i fora del propi àmbit de recerca sigui una realitat. També pretén donar resposta a les temudes preguntes:

A qui li pot interessar la meva recerca?

I això per què serveix?

Què hi ha després del doctorat?

El congrés consisteix en una sèrie de xerrades curtes (flash talks) agrupades en diverses sessions. Els temes tractats en edicions anteriors van des de Física o Enginyeria fins a Medicina, Sociologia o Filologia, tots els camps del coneixement són benvinguts! A més, també pots presentar la teva recerca en format pòster; a la web trobaràs tota la informació al respecte. Durant el mateix congrés, hi haurà sessions de debat, networking i workshops.

La setena JIPI tindrà lloc el dilluns 4 de febrer de 2019 al Paranimf de l'edifici històric de la Universitat de Barcelona a la Plaça Universitat (Parada de metro: Universitat L1/L2). L'assistència és gratuïta i oberta a qualsevol doctorand/a i és obligatori realitzar la inscripció tant si només es vol assistir d’oient com si es vol presentar un pòster o donar una xerrada.

La data límit per enviar els abstracts tant de xerrada com de pòster és el divendres 4 de gener del 2019 i el període d'inscripció es tanca el dilluns 12 de gener de 2019.

Més informació, inclòs el formulari de registre i els criteris de selecció en la nostra web (www.jipi.cat/ca).

Per qualsevol dubte o comentari, us podeu adreçar al  correu o a través del  twitter @jipi_bcn.

Quan: dilluns 4 de febrer de 2019

On:  Paranimf de l'edifici històric de la Universitat de Barcelona (Pl. Universitat)

Hora: tot el dia

La JIPI es un espacio de encuentro para los investigadores en formación de Cataluña, que ofrece la posibilidad de conocer otras personas tanto del propio campo de investigación como de ámbitos distintos, y además dar respuesta a posibles dudas o incertidumbres:

¿A quién le puede interesar mi trabajo?

¿Y lo que hago para qué sirve?

¿Qué hay después del doctorado?

El congreso consiste, por un lado, en una serie de charlas cortas (flash talks) agrupadas en varias sesiones. Los temas tratados en ediciones anteriores van desde la Física o Ingeniería hasta la Medicina, Sociología o Filología. ¡Todos los campos del conocimiento son bienvenidos! Si lo prefieres, también puedes presentar tu investigación en formato póster; encontrarás toda la información en la web. Durante el mismo congreso, habrá sesiones de debate, networking y workshops.

La séptima JIPI tendrá lugar el lunes 4 de febrero de 2019 en el Paraninfo del edificio histórico de la Universidad de Barcelona  en la Plaza Universitat  (Parada metro: Universitat L1/L2 Metro). La asistencia es gratuita y abierta a cualquier doctorando/a y es obligatorio realizar la inscripción tanto si solo se quiere venir de oyente como si se quiere presentar un póster o una charla.

La fecha límite para enviar los abstracts tanto para una charla como para un póster es el viernes 4 de Enero de 2019 y el periodo de inscripción se cierra el lunes 12 de Enero de 2019.

Más información, incluyendo el formulario de registro y los criterios de selección en nuestra web (www.jipi.cat/es).

Para cualquier duda o comentario, podéis contactarnos a través de correo jipi@jipi.cat o a través de  twitter @jipi_bcn.

Cuando: lunes 4 de febrero de 2019

Dónde:  Paraninfo del edificio histórico de la Universidad de Barcelona (Pl Universitat)

Hora: todo el día

This conference has become a meeting point for all predoctoral researchers in Catalonia. It offers the possibility to meet researchers of many other fields, learn about their interests and put ideas in common. It also aims at answering some unpleasant questions such as:

Who might be interested in my research?

Is it useful?

What can I do after the PhD?

The conference consists on a series of short talks (flash talks) divided in various sessions along the event. The fields addressed go from Physics or Engineering to Medicine, Sociology or Philology, as in the previous editions, and we welcome all fields of knowledge! You can also present your research as a poster during one of our coffee breaks. You can find all the information in our website. Additionally, some debates, networking activities and workshops will take place during the day.

The 7th JIPI will be held on Monday February the 4th at the Paranymph of the historical building of the University of Barcelona at Universitat Square (Metro stop: Universitat L1/L2). Attendance to the meeting is free and open to any PhD candidate and registration is required either for just attending to the event or if you want to contribute with a flash talk or present a poster.

The deadline for submitting the abstract for flash talk or poster is Friday January the 4th and the registration deadline is January 12th, 2019.

More information, including the registration form and selection criteria can be found at our website (www.jipi.cat/en).

For any doubts or comments, please contact  at jipi@jipi.cat or through  twitter account @jipi_bcn.

When: Monday February the 4th

Where:  Paranymph of the historical building of the University of Barcelona (Universitat sq)

Hour: all day