Acte de reconeixement a Miguel Valero pel Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària

13/02/2020

En Miguel Valero, professor de l'EETAC, farà la xerrada: "Tres historias sobre innovación docente (alguna de ellas para no dormir)" en motiu d'haver estat guardonat amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2019 en la modalitat de trajectòria docent.

En Miguel Valero, professor de l'EETAC, ha estat guardonat amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2019 en la modalitat de trajectòria docent. En motiu d'aquesta distinció, es realitzarà un acte de reconeixement en el qual farà la xerrada: "Tres historias sobre innovación docente (alguna de ellas para no dormir)".

L'esdeveniment tindrà lloc el dijous 20 de febrer, a les 12:30h, a la Sala d'Actes de l'edifici C4 de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels - EETAC (Carrer d'Esteve Terradas, 7, Castelldefels).

Sala de Premsa UPC:

Més informació: