Miguel Valero García, professor de l’EETAC, guardonat amb la distinció Jaume Vicens Vives que atorga la Generalitat de Catalunya

08/08/2019

El Govern de la Generalitat va aprovar el passat dijous 1 d’agost de 2019 concedir les distincions Jaume Vicens Vives 2019 a la qualitat docent universitària a tres professors i tres projectes de les universitats catalanes.

Després d’atorgar-li el 22è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària en la modalitat de trajectòria docent, el jurat dels Premis UPC a la Qualitat Docent va acordar presentar la candidatura del professor Miguel Valero García a la distinció Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària que atorga la Generalitat de Catalunya.

La distinció Jaume Vicens Vives es van crear l'any 1996 i té la finalitat de premiar l'excel·lència en la docència universitària. Les candidatures les presenten els consells socials de les universitats públiques catalanes, o els òrgans equivalents de les universitats privades, i la proposta es tramita a través de la secretaria del Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC). Els premis, que poden atorgar-se a títol individual o a títol col·lectiu, tenen un import de 20.000 euros per a cada guardó, que s'ingressa en els pressupostos de les universitats corresponents, i que s'ha de destinar a projectes d'innovació o de millora docent.

El Govern de la Generalitat va aprovar el passat dijous 1 d’agost de 2019 concedir les distincions Jaume Vicens Vives 2019 (DECRET 176/2019). Miguel Valero García, professor de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) és un dels premiats a títol individualper la seva consolidada trajectòria dedicada a la docència universitària i a la formació del professorat i a l'impuls de la innovació docent mitjançant la validació de noves metodologies actives centrades en l'aprenentatge de l'estudiantat, que l'han fet esdevenir un referent en l'àmbit universitari”.

Les distincions es lliuraran el 6 de setembre, durant l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2019-2020 de les Universitats Catalanes.