Acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2016

02/06/2016

El dimarts 31 de maig va tenir lloc l'acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2016 a la sala d'actes de l'EETAC.

Aquest guardó es dóna als millors classificats en cada nivell entre els participants del Campus del Baix Llobregat al Concurs internacional de matemàtiques CangurL'Escola Superior d'Agricultura (ESAB) i l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicacions i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) fan possible aquesta distinció.

L'acte va comptar amb la presència del Sr. José Manuel Yúfera, delegat del rector de la UPC al Campus del Baix Llobregat, del Sr. Daniel Bosch, membre de la Societat Catalana de Matemàtiques, i el Sr. Adolfo Juncosa, president de l’Aula Sènior de Castelldefels.

Alumnes premiats:

A continuació del lliurament dels premis, va tenir lloc la conferència "Electricidad" a càrrec de Luís Martínez, catedràtic de la UPC, dins del cicle d'activitats de l'Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC de Castelldefels.