Notícies EETAC

02/10/2020

Looming Factory és una de les dues agrupacions liderades per la UPC en el marc d’un programa de tecnologies emergents de la Generalitat de Catalunya. L’aliança, formada per una vintena de centres i institucions de recerca, arranca amb el repte d’aplicar els avenços de la intel·ligència artificial i les tecnologies de la informació i les comunicacions al sector industrial.

24/09/2020

El plazo para participar en la convocatoria está abierto hasta el próximo 10 de octubre. Indra y Fundación Universia han lanzado la V Convocatoria de ayudas a proyectos de investigación aplicada al desarrollo de tecnologías accesibles, dirigida a entidades pertenecientes al sistema universitario español.

18/09/2020

Dirigit a tota la Comunitat UPC. Si estudies o treballes a la UPC i actualment no utilitzes lents de contacte, o estàs interessat en canviar el tipus de lents de contacte que fas servir, et pots beneficiar de la campanya que du a terme el Centre Universitari de la Visió (CUV) de la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT).

18/09/2020

Tens temps per apuntar-t’hi fins el dia 30 de setembre! S’ha obert una nova convocatòria per participar al programa SALSA’M, el programa d’acollida d’estudiants internacionals de la UPC.

17/09/2020

Dimarts 22 de setembre de 2020 a les 16:00 en sessió virtual. En aquesta sessió de benvinguda participaran el Director, Luis Alonso, el Cap d'Estudis, Juan Carlos Agiuado, el Sotsdirector de Promoció d'Estudis i Nou Estudiantat, David García Vizcaíno i la Cap de l'Oficina de Suport a la Docència, Imma Duran.

17/09/2020

Divendres 10 de setembre de 2021 en sessió virtual. De 12:00 a 13:00 - Grau de Telecomunicacions + Doble Titulació. De 13:00 a 14:00 - Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials.