Notícies EETAC

12/04/2018

Colin Swift, Senior Systems Engineer and Amit Samani, Regional Sales Manager UK & Southern Europe, both from Dedrone will give a demonstration of a product named DroneTracker®, next Monday, 16th of April, at 12:00 in room 240V of the EETAC.

06/04/2018

Las Becas de Internacionalización Empresarial ICEX tienen como finalidad la formación de jóvenes profesionales especializados en internacionalización empresarial, para ayudar a las empresas españolas a aumentar sus exportaciones, invertir en el exterior y a atraer inversiones extranjeras al país.

04/04/2018

XXIII edició de les proves Cangur de la SCM. El dijous 15 de març va tenir lloc a l'Escola les proves Cangur 2018 de matemàtiques.

22/03/2018

El plazo para inscribirse se acaba el 21 de Abril. El 25 de Abril tendrá lugar en la EETAC la 8ª edición del Fórum Aerotelecom, un evento que sirve para acercar los estudiantes al mundo laboral. Para que esta manera de conectar con las empresas de los sectores aeronáutico y de telecomunicaciones sea más entretenida y dinámica, se ha organizado un "Speed Dating".

19/03/2018

Del 12 al 23 de març es durà a terme una campanya intensiva de mesures a la platja de Castelldefels per millorar el coneixement sobre la complexa dinàmica acoblada de les onades, els corrents, la sorra i la topografia submergida. Aquestes mesures formen part d’un projecte de recerca que duen a terme investigadors del grup de Morfodinàmica Costanera de la UPC, juntament amb investigadors de l’Institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC), de l'Institut Mediterrani d'Estudis Avançats (IMEDEA-CSIC) i del Sistema d’Observació i Predicció Costaner de les Illes Balears (SOCIB).

19/03/2018

El proper dijous dia 15 de març, en Sr. Marc Reiznicek, durà a terme una xerrada explicativa sobre les convocatòries de beques, programes de mobilitat i possibilitat de finançament de projectes d'investigació a Alemanya.