Notícies EETAC

03/03/2017

Pere L. Gilabert and Gabriel Montoro, professors at Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), and David López, Researcher at CTTC’s PHYCOM department and PhD student at UPC, have organized this year’s Power Amplifier (PA) Linearization through Digital Pre-distortion (DPD) Design Competition (SDC#6), sponsored by Rohde & Schwarz and the IEEE Microwave Theory and Techniques Society (MTT-S) Digital Signal Processing (MTT-9) and Microwave Measurements (MTT-11) Technical Committees.

02/03/2017

BEST organitza uns Summer Courses per gaudir d'unes experiències fantàstiques aquest estiu. Inscripcions obertes fins al 19 de març.

28/02/2017

Hack For Good és una hackathon centrada en la Innovació Social per mitjà de l'ús del Big Data, en el que es desenvoluparan noves idees, serveis o aplicacions que puguin ajudar a abordar problemàtiques socials. Aquest esdeveniment es realitzarà els dies 9, 10 i 11 de març, al Campus Nord...

28/02/2017

Presentació de sol·licituds: fins al 24 d'abril de 2017 (a les 24 hores). S'ha publicat la convocatòria d'ajuts per a la mobilitat per a estudis Erasmus+ KA107 amb països associats - Projecte 2016. A la noticia trobareu totes les dates i terminis establerts en aquesta convocatòria.

23/02/2017

Aquest quadrimestre de primavera ja ha començat, per tercer any consecutiu, una nova edició del SALSA’M. Es tracta d’un programa d’acollida dels estudiants de mobilitat durant les primeres setmanes de la seva estada aquí.