Alumnes de l'EETAC visiten les instal·lacions del Centro de Innovación d'Orange

20/01/2017

El passat dimecres 21 de desembre, un grup d'estudiants de l'assignatura "Mobilitat, Xarxes i Serveis" (del grau en enginyeria telemàtica), juntament amb un dels professors de l'assignatura, va fer una visita a les instal·lacions del Centro de Innovación que Orange té a Barcelona. En la visita es van poder veure diferents equipaments de xarxes mòbils, xarxes d'accés, infraestructura fixa i plataformes de servei. El personal d'Orange va aportar informació àmplia i de primera mà en tots els àmbits que es van tractar. Des de l'EETAC, aprofitem per agrair l'amabilitat del personal d'Orange, qui va fer possible una activitat docent de gran valor per als assistents.