Anna Reig, titulada de l'EETAC, guanyadora d'una beca La Caixa

30/05/2019

Anna Reig, titulada de l'EETAC, ha guanyant una de les 120 beques La Caixa de postgraus.

El programa de beques de postgrau a l’estranger de La Caixa va lliurar una nova edició dels ajuts a més d’un centenar d’estudiants de tot l’Estat, que han estat seleccionats per completar la seva formació acadèmica a les principals universitats de tot el món. Els estudiants han estat becats després de superar un concurs competitiu que valora tant els mèrits assolits fins ara com les propostes de futur. Dels 120 becats, més de la tercera part (43) són catalans.

La titulada de l'EETAC,  Anna Reig, ha estat una de les guanyadores. També va ser guardonada per l'Escola, l'any passat, amb una menció especial a l'expedient més destacat de l'àmbit d'aeronàutica.

Pots consultar la notícia completa aquí