Beca del Ministeri d'Educació 2022/23

23/03/2022

Termini per a sol·licitar la beca pel curs acadèmic 2022/2023 prorrogat fins al 16 de maig de 2022. Destinataris: estudiantat de grau i màster universitari.

El període per presentar la sol·licitud per accedir a una beca general del Ministeri d’Educació i Formació Professional s'ha prorrogat fins al 16 de maig. Els estudiants de nou ingrés de grau i màster del curs 2022-2023 i els estudiants de la UPC que vulguin accedir a un dels ajuts, han de realitzar la sol·licitud tant si han decidit els estudis que cursaran com si no i, fins i tot, si no saben encara si el proper curs estudiaran a la universitat. Fora del termini, no podrà fer-se la sol·licitud.

La beca és la suma de diferents components. Per a calcular quant et correspon has de tenir en compte que la beca consta d'una quantitat de diners fixa (quanties fixes) i d'una quantitat de diners variables (quantia variable).

En funció del llindar de renda i patrimoni de la teva unitat familiar i del teu rendiment acadèmic podràs gaudir de més o menys ajuts a banda de l'import dels crèdits matriculats per primera vegada.