Beques "Chinese Government Scholarship" a la Beihang University

08/01/2021

El termini màxim per presentar les sol·licituds al Gabinet de Relacions Internacionals serà el divendres 5 de març de 2021. En el marc del programa de cooperació que la UPC manté amb la Beihang University, aquella universitat ha ofert la possibilitat de considerar fins a tres estudiants de la UPC com a candidats preferencials per obtenir una d’aquestes beques.

La Beihang University ha obert la convocatòria de beques del "Chinese Government Scholarship" per a estudiants internacionals que vulguin cursar un màster o un programa de doctorat a temps complet en aquella institució.

Aquesta beca comprèn:

• Matrícula del màster
  • Allotjament
  • Despeses d’estada
  • Assegurança mèdica

Trobareu tota la informació a l'apartat "notícies" del Gabinet de Relacions Internacionals de la UPC: