Ampliació termini de sol·licituds Beques de mentories acadèmiques Aula Lliure d’EETAC (Aeros i Telecos)

20/07/2020

Ampliació termini de sol·licituds. Si ets estudiant de grau o màster pots col·laborar amb l’EETAC, compaginar‐ho amb els teus estudis i ajudar als companys de primer, que accediran aquest proper curs, amb el nou programa de beques d’aprenentatge de la UPC, generat arrel de la problemàtica del COVID19.

La mentoria tractarà específicament de realitzar sessions setmanals de repàs/dubtes dels continguts de les assignatures de primer curs (1A i 1B). En cap cas l’Aula Lliure és una substitució de les classes impartides pel professorat de l’Escola.

Aquest programa està format per un total de 9 beques (octubre a maig 2021):

(Termini FINS EL 2/9)

Beca amb codi 4609

• 4 Beques de 5 hores/setmana per realitzar mentories acadèmiques (aula lliure), d'octubre a Maig, a estudiants de nou accés de primer del Grau de Sistemes Aeroespacials

Beca amb codi 4610

• 1 Beca de 5 hores/setmana per realitzar mentories acadèmiques (aula lliure), d'octubre a maig, a estudiants de nou accés de primer del Doble Grau de Grau de Sistemes Aeroespacials + Sistemes de Telecomunicació/Grau Telemàtica

(Termini FINS EL 4/9)

Beca amb codi 4611

• 4 Beques de 5 hores/setmana per realitzar mentories acadèmiques (aula lliure), d'octubre a maig, a estudiants de nou accés de primer del Grau de Sistemes de Telecomunicació/Grau Telemàtica.