Cicle de conferències "Women4Space"

21/10/2020

26 de novembre a les 19h. Women in Aerospace Europe – Barcelona presenta la primera edició de Women4Space, un cicle de conferències que es durà a terme durant aquest curs, de moment en format online, amb l'objectiu de donar visibilitat a dones destacades del sector de l'espai.

Aquesta activitat està inclosa al Programa del marc d’activitats que realitza la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) durant aquest curs per a celebrar el seu 50è aniversari.

A cada cicle coneixerem mínim una professional del sector, font d'inspiració per a molts homes i dones. Les temàtiques seran proposades per les convidades, relacionades amb els seus projectes professionals i personals.

El director de l’ Escola Politècnica de Telecomunicacions i Aeroespacials de Castelldefels, Luis Alonso, realitzarà l’ inauguració d’aquest cicle el pròxim 26 de novembre a les 19h.

Aquesta primera jornada comptarà amb la participació de Carme Jordi, doctora en Física per la Universitat de Barcelona, Catedràtica al Departament de Física Quàntica i Astrofísica de la mateixa universitat, membre de l'Institut de Ciències del Cosmos (ICCUB) i de l'Institut d'Estudis Espacials de Catalunya (IEEC).

La seva recerca s'emmarca en l'astronomia galàctica i la física estel·lar, i en particular, en la caracterització física d'estrelles i cúmuls estel·lars, aquests com a traçadors del disc de la Galàxia. Ha participat en missions espacials com Hipparcos i INTEGRAL de l'Agència Espacial Europea (ESA) i actualment participa de ple al projecte Gaia, també de l'ESA.

WIA-E Barcelona ha estrenat noves xarxes socials perquè segueixis connectat a aquesta nova xarxa i no et perdis cap detall d’aquesta primera edició Women4Space:

Vídeos de les conferències:

Cicle de conferències Women4Space (1a edició)