Comença la feina per al nou equip de Formula Student

10/05/2022

EETAC FS Team es tracta d’una nova iniciativa motivada per un grup de estudiants de l’escola. Afronten el repte de construir el primer cotxe de Formula Student a l’EETAC.

Aquest any 2022 ha començat amb força i il·lusió per als participants d’aquest projecte, que afronten motivats el repte de construir el primer cotxe de Formula Student aquí, a l’EETAC. Abans però, esperen molts mesos i hores de treball per tal d’aprendre a dissenyar un monoplaça, trobar patrocinis i construir des de 0 el que serà el primer cotxe de la competició construït completament per alumnes del Campus del Baix Llobregat.

L'equip, format per més de 40 persones, està organitzat i dividit en 6 departaments (aerodinàmica, dinàmica, xassís, electrònica, unitat de potència i marketing), cadascun dels quals és centrarà en una àrea específica del monoplaça.

No dubteu en seguir-nos a les xarxes socials (podeu trobar l’enllaç al final de la notícia) o contactar-nos al correu per qualsevol dubte que tingueu.