Concert de primavera UPC

12/05/2017

El dijous 18 de maig a les 20h esteu invitats al concert de primavera UPC. El concert es realitzarà a la Sala d'actes de l'Escola d'enginyeria de Barcelona Est (EEBE) situat al Campus Diagonal Besòs, Edici A (EEBE) C. Eduard Maristany, 16. Barcelona.

En aquest concert hi participen: la Coral Arquitectura, el Cor Ol·lari de l'FME, la Coral Gaudeamus de l'EEBE, la Coral del Parc Mediterrani de la Tecnologia (la nostra!) i l'Orquestra de la Universitat Politècnica de Catalunya.

T'hi esperem!

Més informació aquí.