Concurs emprenedoria Explorer

24/11/2021

Ampliat el termini fins al 16 de desembre. Oportunitat destinada a joves d'entre 18 i 31 anys per formar-se i adquirir els coneixements i capacitats necessaris per construir i validar una idea de negoci.

Engeguem nova convocatòria del concurs d'emprenedoria Santander Explorer; la UPC hi participa de nou com a activitat dins el programa Emprèn UPC.

Aquest programa gratuït, cofinançat per Santander Universidades, és una oportunitat destinada a joves d'entre 18 i 31 anys per formar-se i adquirir els coneixements i capacitats necessaris per construir i validar una idea de negoci, que contribueixi a assolir els Objectius de Desenvolupament Sostenible 2030, amb la possibilitat d'obtenir el premi Explorer Trip

Més informació:
Dates: Convocatòria oberta fins el 16/12; el programa tindrà lloc de gener a abril de 2022
Destinataris: Comunitat universitària, entre 18 i 31 anys
Estadi: Idea, fase pre-incubació
Breu descripció: Explorer ofereix als joves 12 setmanes per connectar amb una comunitat internacional d'emprenedors, validar la seva idea de negoci i desenvolupar les habilitats necessàries per transformar-la en una solució viable i sostenible.
Els equips que liderin els projectes més destacats de la present edició gaudiran, a l'estiu de 2022, de l'Explorer Trip: una setmana d'immersió juntament amb centenars d'emprenedors en el hub d'innovació EIA - European Innovation Academy d'Oporto.