Convocatoria als VI Premis a la Millor Pràctica en Mobilitat Sostenible i Accessible

09/03/2018

Les candidatures romandran obertes des del 26 de febrer fins el 5 d'abril de 2018. La sisena edició dels Premis a la Millor Pràctica en Mobilitat Sostenible i Accessible empoderen a les estudiants universitàries a participar en el seu desenvolupament.

La sisena edició dels Premis a la Millor Pràctica en Mobilitat Sostenible i Accessible empoderen a les estudiants universitàries a participar en el seu desenvolupament. "Podran concórrer a premi aquelles persones físiques en la seva condició de genere femení que hagin presentat treball/projecte de fi de grau o màster universitari a qualsevol universitat espanyola pública o privada dins del període del 01/04/2017 al 01/04/2018."

La fundació Renault per a la mobilitat Sostenible i el Club d'Excel·lència en Sostenibilitat convoquen els "VI Premis a la Millor Pràctica en Mobilitat Sostenible i Accessible" amb el suport de la Fundació Biodiversitat del Ministeri d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient, el qual reconeixerà les iniciatives més destacades en mobilitat sostenible portades a terme per empreses, emprenedores, administracions públiques i dones universitàries. que demostrin un compromís actiu en cada un dels següents àmbits:

- Plans o programes de mobilitat sostenible

- Solucions innovadores en la matèria

- Polítiques públiques per al seu compromís

Amb l'objectiu final de conscienciar a la societat civil de la importància d'aquestes activitats a dia d'avui.

En aquesta sisena edició dels premis han integrat les categories de Treballs de final de carrera o màster en carreres STEM i Economia/ADE per a dones universitàries, en aquest cas els treballs premiats rebran un xec de 3.000€ per a l'estudiant guanyadora juntament amb l'opció de considerar la seva candidatura a una beca d'estudis a França, finançada per la Fondation Renault(França) per un programa màster. A més els departaments als que pertanyin els seus respectius tutors rebran 2.000€ per la compra de material pedagògic o d'investigació.

Categories premiades:

1. Millor Estratègia Pública de Mobilitat Sostenible

2. Millor Pràctica en Mobilitat Sostenible per la Gran Empresa

3. Millor Pyme/Emprenedor en matèria de Mobilitat Sostenible

4. Millor treball fi de carrera relacionat amb titulacions tècniques i realitzat per dones universitàries

5. Millor treball fi de carrera relacionat amb titulacions de Econòmiques i Administració i Direcció d'Empreses i realitzat per dones universitàries

Els projectes presentats hauran d'estar redactats en llengua castellana (sempre es podrà presentar una versió traduïda al castellà del document original en una altra llengua)

Consulta tots els detalls de la convocatòria en el pdf adjunt.