Convocatòria beques Saló de l'Ensenyament 2023

15/12/2022

Les sol·licituds es podran realitzar fins al 22 de desembre. El Servei de Comunicació de la UPC convoca beques per realitzar tasques d'informació al Saló de l'Ensenyament 2023, que se celebrarà del 6 al 19 de març de 2023.

Oberta la convocatòria de beques del Saló de l'Ensenyament 2023, que se celebrarà del 6 al 19 de març de 2023.

Codi de la beca: 7731

Tasca: informar al Saló de l’Ensenyament del grau de la UPC que s’està cursant: pla d'estudis, programes de mobilitat, associacions, pràctiques en empresa, projectes d'estudiants, etc.

Inici: 6 de març de 2023.

Fi: 19 de març de 2023.

Dedicació: 25 hores setmanals.

La beca es desenvoluparà presencialment al Saló de l’Ensenyament, a Fira de Barcelona del 15 al 19 de març de 2023, amb una sessió de formació prèvia d’assistència obligatòria, que tindrà lloc la setmana prèvia al Saló, a més de la formació que ocasionalment pugui considerar realitzar el centre docent.

Retribució, en brut: 277,36 €, a aquesta quantitat es restarà el % que correspongui de IRPF (2% normalment) i les quotes de contingències comunes.

Dirigit a: estudiants de grau i màster, els estudiants de màster han d'haver cursat el grau a la UPC.

AVÍS IMPORTANT: Per motius tècnics a l'aplicació informàtica de beques d'aprenentatge de la UPC figura que la beca és de 20 h, però aquesta beca té una dedicació de 25 h setmanals.

No és compatible amb altres beques d’aprenentatge o recerca.

Enllaç: https://millot.upc.edu/CONV/indexBeques/beaView/7731